SEO a UX pro kategorie e-shopu
- Home
- /
- Produkty
- /
- Osobní rozvoj, Byznys, Technologie
- /
- SEO a UX pro...
Hlavní přínos při optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO) můžeme realizovat vylepšením uživatelského zážitku (UX) v jednotlivých kategoriích e-shopu. Uživatelům můžeme předložit ty nejvyhledávanější kategorie produktů, parametrů, vlastností či specifikací. Nebudeme to ale dělat od oka, ale rozhodovat se budeme na základě analytických dat o hledanosti.
V kurzu se naučíte:
- proč řešit UX v e-shopových kategoriích
- jak identifikovat klíčová slova a fráze pro jednotlivé e-shopové kategorie
- jak si nad datasetem udělat rychlou analýzu klíčových slov
- jak vytvořit ideální kategorii pro různé produktové skupiny (sluchátka, šaty, náušnice)
- jak ještě efektivněji udělat e-shopovou kategorii za pomocí analytického nástroje